آگهي رايگان آگهي رايگان .

آگهي رايگان

موزه چهل ستون اصفهان

 

موزه چهلستون در شهر اصفهان رتبه دوم را بين موزه هاي ايران بعد از كاخ گلستان دارد. اين بنا كه از دوران صفويه در اصفهان باقي مانده كه از لحاظ معماري يكي از باشكوه هزينه ورودي چهل ستون اصفهان ترين بناهاي آن زمان به شمار مي رود. اشيايي كه در اين موزه وجود دارد، از نوع باستان شناسي موزه چهل ستون و مردم شناسي بوده و همچنين آثاري مثل نسخ خطي، نگارگري و ظروف كاربردي و تزييني متعلق به دوران عكس چهل ستون اصفهان اسلامي در آن ديده مي شود. بعضي اوقات در سال نمايشگاه هاي دوره اي مختلف هم برگزار مي شود.در سال ۱۳۴۳ ه . ش به منظور تعميرات اساسي كاخ چهلستون اشياء و اموال فرهنگي موقتاً به تالار اشرف (واقع در ضلع جنوب شرقي كاخ چهلستون) منتقل گشت و حدوداً پنج سال از اين تالار به عنوان (موزه تالار اشرف) استفاده شد.  آثاري موزه چهلستون اصفهان عكس مانند سر در مسجد قطبيه و سر درهاي زاويه درب كوشك و آثاري از مسجد درب جوباره و مسجد آقاسي كه بر ديوارهاي ضلع غربي و جنوبي باغ نصب شده است. شهر اصفهان از جمله شهرهايي است در ايران كه غرق هنر و تاريخ مي باشد. شهري كه قدم زدن در كوچه و خيابان هاي آن احساس قدم زدن در سالن هاي يك موزه را مي دهد. موزه چهل ستون اصفهان شهر اصفهان معروف به  نصف جهان بوده كه خوب انصافا هم اين اسم برازنده ي آن مي باشد. در كوچه ها و خيابان هاي اين شهر عشق و هنر موج مي زند. خلاصه كه از بودن در اين شهر شما هرگز خسته نخواهيد شد. الي گشت در سفري به شهر اصفهان ليستي از موزه هاي شهر اصفهان را جمع آوري كرده است. با ما همراه باشيد.


برچسب: موزه چهل ستون، اصفهان، چهل ستون،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۴:۳۱ توسط:آگهي رايگان موضوع:

كليساهاي شهر اصفهان

 

اين كليسا به نامهاي سن سور و آمنا پركيچ نيز ناميده مي شود بزرگترين كليساي جلفا است. اين كليساي با شكوه در سال ۱۰۱۵ هجري قمري برابر ۱۶۰۵ ميلادي در اراضي باغ زرشك كليساهاي اصفهان احداث شد و پس از ۵۰ سال در سال ۱۰۶۵ هجري قمري برابر ۱۶۵۵ ميلادي توسعه يافت و به صورت كليساي وانك ساعات بازديد امروز در آمد. اين كليسا داراي گنبدي عظيم و ديوارهاي رفيع و طاقهاي بلند و زيباست كه در حال حاضر محل اقامت خليفه ارامنه ايران و هندوستان مي باشد. در گوشه حيات كليسا برج ناقوس زيبا و بزرگي ساخته شده كه بر چهار ستون سنگي استوار است. در گوشه ديگري از اين حياط و روبروي برج ناقوس ستون بلندي از سنگ يادبود ۱/۵ ميليون نفر ارمني ساخته شده كه در سال ۱۹۱۵ ميلادي قتل عام شده اند. در صحن حياط كليسا چند نفر از ارامنه مشهور از جمله چند اسقف اعظم و نمايندگان سياسي كشورهاي اروپايي كه در اصفهان در گذشته اند به خاك قيمت بليط كليساي وانك اصفهان سپرده شده اند. اولين ساختمان اين كليسا در سال ۱۶۱۰ ساخته مي‌شود كه بعد از آن در سال هزار و ششصد و سيزده كاملاٌ ساخته مي‌شود اين كليسا در سال هزار كليساهاي شهر اصفهان و ششصد و شصت و شش با نقاشي مزين مي‌شود و كاشيهاي ديوارهاي آن بين سالهاي هزار و ششصد و پنجاه و يك و هزار و ششصد و شصت و شش به تدريج نصب مي‌شود اين كليسا بدون ستون برپا شده است .كليساي هاكوپ را مي توان قديمي ترين كليساي اصفهان دانست. كليسايي از خشت و آجر كه نماي بيروني آن كاهگلي و بسيار قديمي است. اين كليسا كه در سال ۱۶۰۷ ميلادي با طرحي صليب مانند ساخته شد، بعدها با تخريب قسمتي از آن، طرح صليب مانند خود را از دست داد.


برچسب: كليسا، كليسا هاي اصفهان، كليسا وانك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۸:۰۰ توسط:آگهي رايگان موضوع:

هتل هما تهران و هتل هما

 

خانه صادق هدايت آدرس: استان تهران، شهر تهران، خيابان سعدي، خيابان شهيد سروش الدين تقوي (هدايت سابق، كپنهاك اسبق و كوشك ديرين) پلاك ۳ (۱۱سابق) في مابين خانه سفير كبير دانمارك (سفارت سابق) از غرب و بيمارستان امير اعلم (زايشگاه كوروش ديرين) از شرق نكته اول) بانو مهرانگيز دولت شاهي (خواهرزاده صادق هدايت) در هتل هما تهران سال ۱۳۵۴ به عنوان اولين سفير زن ايران، به كشور دانمارك اعزام شد! همسايه شايد …!!

نكته دوم) در برخي از نوشته ها پلاك خانه را ۳۷ اعلام مي كنند! اين شماره مربوط به خانه اي است كه صادق هدايت در آن خودكشي كرده و در شهر پاريس قرار داشت و متاسفانه اين خانه نيز تخريب شده است. لازم به ذكر است در همين خصوص فيلمي مستند به نام از خانه شماره ۳۷ به كارگرداني مشترك سام كلانتري و محسن شهرناز‌دار درخصوص زندگي صادق هدايت ساخته شده است.

نكته ويژه) صادق هدايت مدتي در بمبئي  هند حضور داشته و خانه اي كه در آن اسكان داشته هنوز وجود دارد؛ به اين آدرس؛ هندوستان، بمبئي، هتل هما منطقه اپولو ريكليميشن، خيابان حاجي نياز احمد مارگ (ارتربندار رود سابق) پشت هتل تاج، خانه كويين سامر، طبقه همكف، آپارتمان غربي.


برچسب: هتل هما تهران، هتل هما، صادق هدايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۵:۴۲ توسط:آگهي رايگان موضوع:

هتل لاله تهران و هتل لاله

 

موزه موسيقي مانند موزه ملك و موزه هنرهاي معاصر و ده‌ها موزه و گالري تهران و مراكز استان‌ها، براي ميليون‌ها هموطن هنردوست ايراني، محفل شناخته‌شده‌اي نيست و تا حدي هم، حق با هموطنان است كه اطلاع‌رساني ضعيف، زمينه ناشناس بودن هتل لاله تهران مقاصد گردشگري شهري را سبب مي‌شود. موزه موسيقي ايران، با مساحت تقريبي ۳۶۰۰ مترمربع و زيربناي ۱۴۰۰ مترمربع، با هدف حفظ ميراث موسيقيايي ملي و همچنين معرفي آثار و توليدات گذشتگان و تكريم اساتيد و پيشكسوتان دنياي موسيقي كشورمان، در آبان سال ۱۳۸۹ هجري شمسي در خيابان مقصودبيك تجريش، راه‌اندازي شد و تاكنون، با بازديد بزرگان موسيقي معاصركشورمان و عاشقان هنر موسيقي ايران، مواجه شده است. اين موزه، هم‌ اكنون با محافل آكادميك داخلي و بين المللي موسيقي، مشغول به همكاري بوده و تلاش دارد تا هزاران صفحه موسيقي توليدشده در كشور را با همياري دانشگاه هيلدس‌هايم آلمان، ديجيتالي كند. در آرشيوي كه در موزه موسيقي قرار دارد، نخستين صفحات موسيقيايي ضبط شده به دستور مظفرالدين شاه قاجار، در دسترس بوده و اين آرشيو، يكي از غني‌ترين مجموعه‌هاي موسيقي كشور را در اختيار محققان اين عرصه قرار مي‌دهد. اين آثار همچون ديگه آثاري كه هتل لاله,تهران در موزه نگهداري مي‌شوند، براي بسياري از علاقه‌مندان به عرصه موسيقي، شناخته‌شده نيست و به همين خاطر، موزه موسيقي ايران، محفلي براي آشنايي و آشتي مجدد با ميراث فرهنگي ناملموس ايران زمين به شمار مي‌رود.


برچسب: هتل لاله تهران، هتل لاله، تهران، موزه موسيقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۵:۱۲ توسط:آگهي رايگان موضوع:

هتل اسپيناس بلوار كشاورز و هتل اسپيناس تهران

 

بعد از مرگ استاد ابوالحسن صبا طبق وصيت ايشان خانه ايشان در ۲۹ آبان سال ۱۳۵۳ به موزه تبديل گرديد. موزه استاد فقيد، خانه مسكوني و اجدادي است كه توسط پدرش ابو القاسم خان پزشك دربار ناصرالدين¬شاه خريده شد و تا هفت پشت هتل اسپيناس بلوار كشاورز در آن زندگي كرده اند. خانه صبا در آبان ماه ۱۳۵۳ گشايش يافت، تشكيل خانه صبا به شكل موزه بيو گرافيك به خاطر بزرگداشت صبا و ارج نهادن به ميراث ارزشمند او در موسيقي ايران بوده است. ساختمان خانه صبا بعد از مرگ او به وسيله وزارت فرهنگ و هنر از بازماندگان خريداري شد. وسايل صبا نيز بعدها توسط همسر او به موزه اهدا شد. البته درميان اين وسايل اهدايي، تعدادي از نت‌هاي زنده‌ياد فرامرز پايور نيز به چشم مي‌خورند كه شاگردان استاد پايور به موزه صبا اهدا كرده‌اند. در دهه ۵۰ خورشيدي كه خانه صبا به عنوان موزه شكل گرفت، بخشي به نام عروسك‌هاي خانم صبا وجود نداشت. اين قسمت بعدها تشكيل شد. اين خانه داراي پنج اتاق، زير زمين و حياط كوچكي است. بخشي از موزه به تصاوير، لوازم شخصي استاد و اسناد و نامه‌هاي اداري و مكاتبات شخصي او اختصاص يافته است. قسمت دوم هتل اسپيناس تهران نيز مشتمل بر مجموعه سازهاي موزه است كه از منظر قدمت و ارزش، كم‌نظير هستند. قسمت سوم و پاياني موزه هم به مجموعه يادگارهاي خانم اسفندياري كوه نور، همسر استاد صبا كه دختر عموي نيما يوشيج بوده است، تعلق دارد. با چنين بخش‌هايي است كه اين موزه به پاره‌اي گرانبها از تاريخ موسيقي ايران تبديل مي‌شود.


برچسب: هتل اسپيناس بلوار كشاورز، هتل اسپيناس تهران، صبا، موزه، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۴:۴۱ توسط:آگهي رايگان موضوع:

هتل استقلال و هتل استقلال تهران

 

كارورانسراي خانات تهران با عمري نزديك به بيش از يك قرن در دوران ناصرالدين شاه و در دل شهر تهران ساخته شد. دليل ايجاد كاروانسراها در دوران قاجار و دوران پيش از آن كمك به رونق و آباداني شهرها بود. بد نيست بدانيد بيشترين تعداد كاروانسراها در ايران مربوط به دوران صفوي و حكومت شاه عباس يكم است كه مرمت كاروانسراهاي قديمي و گسترش هتل استقلال كاروانسراها را دليلي بر رونق گرفتن و احياي جاده ابريشم مي دانست. در شهر تهران نيز به دليل اينكه در مسير تقاطع محورهاي قزوين ، قم، مازندران ،گيلان و خراسان قرار داشت تعدادي كاروانسرا از جمله كاروانسراي خانات ساخته شد.از تاريخ دقيق ساخت كاروانسرا اطلاعي وجود ندارد اما با توجه به مدارك موجود همچون نقشه ي به جا مانده از تهران كه مربوط به سال 1270 است و كاروانسرا در آن نقشه ديده مي شود ، همچنين معماري عمارت كاروانسرا كه شبيه به معماري هاي اواخر دوره ناصرالدين شاه است تخمين زده مي شود عمر كاروانسرا بيش از يك قرن و حدود 180 سال باشد. در آن دوران كاروانسرا در كنار جاده ي برون شهري تهران يعني جاده حضرت عبدالعظيم بنا شده بود اما امروز مي بينيم كه با گسترش شهر تهران و افزايش ساخت و ساز در محدوده اطراف عمارت كاروانسرا ، كاروانسرا در بافت مركزي شهر تهران قرار دارد. اراضي اطراف كاروانسرا در دوران قاجار متعلق به امين‌السلطان بود و در سال 1289 شمسي از موسي هتل استقلال تهران خان امين‌الملك به سيد علي اردهالي و سپس به سيد جعفر اردهالي و در نهايت به محمد اردهالي رسيد.


برچسب: هتل استقلال، هتل استقلال تهران، كاروانسرا خانات، كاروانسرا، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۴:۰۰ توسط:آگهي رايگان موضوع:

هتل آزادي تهران و هتل پارسيان آزادي تهران

 

خانه مقدم يا موزه مقدم، در خيابان امام خميني تهران، بين خيابان شيخ هادي و خيابان وليعصر جنب بانك ملت  پلاك 249 واقع شده است.  خانه و موزه مقدم مربوط به اواخر دوره قاجار است و در فضايي با مساحتي برابر با 2117 مترمربع شامل هتل آزادي تهران سه حياط بيروني، اندروني و سرايداري است. خانه مقدم به واسطه داشتن اشياي تاريخي و گرانبها به يكي از گرانترين خانه هاي جهان مشهور شده است و متعلق به استاد محسن مقدم پسر كوچكتر احتساب الملك شهردار دوره ناصرالدين شاه قاجار است. زنده‌ياد استاد مقدم كه متولد 1279 خورشيدي بود، جزو اولين باستان شناسان ايراني بود كه به همراه اساتيد باستان شناسي در محوطه‌هاي تاريخي فعاليت مي‌كرد. وي همچنين از شاگردان استاد كمال الملك و همچنين  باستان شناس و موسس دانشگاه هتل پارسيان آزادي تهران هنرهاي زيبا و استاد دانشگاه تهران بود كه با همسر فرانسوي زبانش تصميم گرفتند همه تلاش  خود را براي برپا كردن يك موزه از اشياي گران‌بهايي كه در حال از بين رفتن است بكار گيرند. نشان دانشگاه تهران را كه با الهام از تاريخ و فرهنگ كهن ايران طراحي كرده‌ است، علي‌رغم همه تحولات دهه‌هاي اخير، هنوز هم بر سردر دانشگاه باقي است.


برچسب: هتل آزادي تهران، هتل پارسيان آزادي تهران، خانه مقدم، دانشگاه تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۳:۳۱ توسط:آگهي رايگان موضوع:

بازاريابي عصبي چيست؟

 

روش هــاي علمــي عصبــي شــركت را مــي تــوان ايجــاد نمــود تــا رفتــار انســاني مرتبــط بــا بازاريابــي را درك نمــود كــه محتمــل اســت تــا قابــل ملاحظــه باشــد آگهي رايگان . مزيـت هـاي سـنجش فيزيولوژيكـي بـازار يابـي حداقـل بــه مــدت دودهــه يــاداوري شــده بودنــد. بويــژه، ســنجش آگهي رايگان هايــي خــود ارزيابــي كــه بــه طــور معمــول در تحقيــق بازاريابــي اســتفاده شــده انــد، بــه طـور كلـي بـه توانايـي آگهي رايگان و اراده پاسـخ دهنـده بـه گـزارش دقيـق گرايـش هايشـان تكيه مـي كننـد. بنابراين، پاسـخ هـاي فيزيولوژيكـي را در زمانـي مـي تـوان كنتـرل نمـود كـه پاسـخ دهنـدگان بـه طـور مسـتقيم در رفتار شـركت مــي كننــد و كنتــرل بــراي افــراد  آگهي رايگان دشــوار مــي باشــند و هـر چنـد در آنجـا تفـاوت هـاي فـردي در پاسـخ دهـي فيزيولوژيكــي وجــود دارنــد، همچنيــن تغييــر پذيــري هــا در موقعيــت هــاي اجتماعــي و محــرك هــا نشــان داده انــد كــه داراي تاثيــر قدرتمنــد در آگهي رايگان ميــان افــراد مـي باشـند. همانطـور كـه در مـوارد فـوق مشـاهده شـده آگهي رايگان بــود هــر چنــد بازاريابــي عصبــي از انتقــادات مصــون نبــوده اســت و حتــي نگرانــي هــا در مــورد توانايــي روش هـاي عصـب شـناختي درون حلقه هاي دانشـگاهي ايجـاد كـرده بـود تـا بـه طـور كافـي تجهيـزات متغيـر هـاي مربـوط بـه تئـوري هـاي بازاريابـي را بـه حسـاب آورنـد.  علــي رغــم پتانســيل بســيار عظيــم اش، واضــح اســت كــه كاربــرد هــاي قبلــي تصويــر بــرداري عصبــي درون مطالـب آگهي رايگان بازاريابـي بـه تنهايـي بـر علامـت هـاي تجـاري و رفتــار مصــرف كننــده تمركــز كــرده بــود . بويــژه، EEG بـراي كشـف واكنـش هـا بـه تبليغـات تلويزيونـي در چنديــن روش اســتفاده شــده بــود . بــراي مثــال، يانـگ مشـخص كـرده آگهي رايگان بـود كـه آيـا عمدتـا لحظـه هـاي خــاص درون تبليغــات بــراي توســعه و توجــه علامــت تجــاري مســئوليت دارنــد .


برچسب: آگهي رايگان، آگهي، رايگان، تبليغات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۶:۴۵ توسط:آگهي رايگان موضوع:

تحليل رنگ از نگاه تبليغات

 

رنــگ مهــم تريــن عنصــر ديــداري آگهي رايگان از نظــر بــار احساســي  و عاطفــي اســت. بنابرايــن داراي نيــروي ويــژه اي در انتقــال اخبارديــداري اســت. ايــن آگهي رايگان عنصــر مهــم نــه فقــط داراي معانــي عــام اســت كــه مــورد قبــول همــگان مــي باشــد. بلكــه داراي معانــي رمــزي نيــز هســت. مضافــا اينكــه افــراد هريــك بــه فراخــور نــوع شــخصيت خــود داراي سليقه هاي شخصي در انتخاب رنگ هستند. آگهي رايگان امــروزه رنــگ هــا بــه عنــوان مولفــه هــاي تصويــري ارتباطــات،  كاركــرد چشــمگيري در بازاريابــي يافتــه انــد و در تبليغــات نيــز اغلــب بــه عنــوان عاملــي موثــر انگاشــته مـي شـوند. رنـگ اوليـن نمـادي اسـت كـه موجـب جلـب توجـه مخاطـب مـي شـود، شـكل و نوشـته بـه ترتيـب بعـد از رنـگ سـبب جـذب يـا آگهي رايگان دفـع مشـتري مـي گردنـد. رنـگ مـي توانـد آگهي رايگان تاثيــرات زيــادي بــر تصميــم خريــد و نگــرش مخاطبيــن در خصــوص يــك محصــول داشــته باشـد. قسـمتي از ارزيابـي كيفـي مـردم از محصـول براسـاس رنـگ صـورت مـي گيـرد از ايـن رو اسـتفاده سـنجيده از آن مـي توانـد منجـر بـه برانگيختـن تمايـلات مشـتريان گـردد. امـا اغلـب توجـه بـه رنـگ هـا، محـدود بـه مسـائل فنـي، زيبايـي و هارمونـي اسـت و توجـه آگهي رايگان اندكـي بـه مفاهيـم و تاثيـرات روانـي آن مـي شـود. آنچــه بــه صــورت ديــداري ارائــه مــي شــود ، همــواره بســيار تحــت تاثيــر وضــع و حــال بيننــده قــرار مــي گيــرد. زيــرا مــا آن چيزهايــي را مــي بينيــم كــه بـدان نيـاز داريـم. آگهي رايگان توانايـي ديـدن بـه مسـئله بقـاي انسـان مربـوط مـي شـود. انسـان در حالتهـاي روحـي مختلـف به وسـيله نيـروي ذهنـي خـود و برحسـب تمايـات طبيعـي اش د رعمــل ديــدن اعمــال نفــوذ مــي كنــد، و بــه ايــن ترتيـب اسـت كـه قطعـا آن آگهي رايگان چيزهايـي را مـي بينـد كـه بــدان احتيــاج و علاقــه دارد. در نتيجــه اخبــار ديــداري چــه در هنــگام ســاخته شــدن و چــه هنــگام ديــدن، خـواه و ناخـواه بـه وسـيله تعابيـر ذهنـي دچـار تغييراتـي مي شود

 


برچسب: آگهي رايگان، آگهي، رايگان، تبليغات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۶:۰۵ توسط:آگهي رايگان موضوع:

آشنايي با فن عكاسي تبليغاتي

 

عكاســي تبليغاتــي يــك شــاخه تخصصــي از صنعــت عكاسـي آگهي رايگان تجـاري اسـت. بـه عنـوان يـك عـكاس تبليغاتي، شـما موظـف بـه آگهي رايگان گرفتـن عكـس هايـي خـاص و چشـم نـواز، بـا جزييـات فـراوان، از محصـول يـا خدمـات، بـراي چــاپ در بيلبــورد هــا و يــا بروشــور و كاتالــوگ و ... هســتيد . كـه ايـن ويژگـي آگهي رايگان هـا، بـا اسـتفاده از تكنيـك هـاي خـاص عكاســي و روش هــاي متفــاوت و گاه غيــر معمــول بــه دسـت مـي آيـد. يـك تصويـر خـوب نـه تنهـا مخاطـب را جـذب مي كنـد بلكـه باعـث ايجـاد ايـده خريـد در ذهـن او مي شـود .البتــه بــراي تصويــر آگهي رايگان كــردن يــك محصــول يــا خدمــات بـه نـكات خاصـي بايـد دقـت كـرد كـه خـود ايـن نـكات باعـث ايجـاد انـواع شـاخه هـا در عكاسـي شـده اسـت.  بــه عنــوان مثــال عكاســي محصــولات يــا  product photography بــه نوعــي آگهي رايگان از آگهي رايگان عكاســي گفتــه مي شــود كـه شـما در آن فقـط از محصـولات در زاويه اي مشـخص و بـك گرانـدي سـاده (سـفيد يـا مشـكي و...) عكاسـي مي كنيــد. ايــن ســبك از عكاســي، در تبليغــات اســتفاده هــاي مختلفـي دارد. يـك جنبـه از آن جهـت معرفـي محصـول در وب ســايت يــا بروشــور و كاتالــوگ اســت بــه هميــن جهـت عامـل مهـم در ايـن نــوع از عكاســي، نشــان دادن محصــول بــه همــان گونــه اي اســت كــه ديــده مي شــود .اغلــب بــراي معرفــي يــك محصــول جديــد هــم، از ايــن ســبك اســتفاده مي شـود، چـرا كـه مخاطـب هيــچ آشــنايي قبلــي بــا محصول نداشــته و اســتفاده از تكنيـك هـاي خلاقانـه در نمايـش تصويـر فقـط باعـث ايجــاد حــس سردرگمي در مخاطــب مي شــود. حتــي توصيــه مي شــود در اوليــن معرفــي محصــول بــراي بيلبــورد هــا،آگهي رايگان، عكــس كامــلا بــه صــورت مســتقيم گرفتــه شــود و هيچگونــه زاويــه اي نداشــته باشــد چــون محصــول كامــلا ناشــناخته اســت البتهاگـر شـما يـك تـازه كار هسـتيد و توانايـي خريـد ابــزار هــاي حرفــه اي عكاســي را نداريــد. مي توانيــد بــا كمتريــن هزينــه عكاســي محصــول را تجربــه كنيــد.

 


برچسب: آگهي رايگان، آگهي، رايگان، تبليغات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۲۵:۱۵ توسط:آگهي رايگان موضوع: